Ομιλητές
Γνωρίστε τους ομιλητές του RGC 2025

Γεωργία Μέγα
Καθηγήτρια, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο & δασκάλα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (PYP), Δημοτικό Κολλεγίου Αθηνών
Η Γεωργία Μέγα είναι καθηγήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και δασκάλα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (PYP) στο Δημοτικό Κολλεγίου Αθηνών. Διετέλεσε Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών (2010-2022) και Συντονίστρια του Προγράμματος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (PYP-International Baccalaureate I.B., 2019-2022). Το μεταπτυχιακό της δίπλωμα (Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα 1992) στην Παιδαγωγική, έχει επικεντρωθεί στη μεθοδολογία της έρευνας, τη στατιστική και τη Συγκριτική Παιδαγωγική. Στη διδακτορική της διατριβή (Πανεπιστήμιο Κρήτης 2002), μελέτησε το ρόλο των Τεχνών στη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας και ειδικότερα πώς οι Τέχνες μπορούν να προωθήσουν την κριτική σκέψη.
To επιστημονικό της ενδιαφέρον εστιάζει στις τέχνες ως μέσο ανάπτυξης κριτικής/δημιουργικής σκέψης. Έχει μακρόχρονη εμπειρία ως εκπαιδευτικός, εκπαιδεύτρια, συντονίστρια και συγγραφέας σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα Επιμόρφωσης των ακόλουθων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων: Υπουργείο Παιδείας: Μείζον Πρόγραμμα Κατάρτισης (2011), Grundtvig/ Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εκπαίδευση και Πολιτισμός DG: Artit: Ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων κατάρτισης των εκπαιδευομένων (2009), Κολλέγιο Αθηνών: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών (2010-2024). Είναι τακτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει συγγράψει κεφάλαια σε επιστημονικά βιβλία του τομέα: Mega, G (2020). Κεφάλαιο: Greene και Mezirow: Η ανακάλυψη μιας σημαντικής αλλά σιωπηλής παιδαγωγικής και φιλοσοφικής σχέσης, στο Expanding Transformation Theory: Affinities between J. Mezirow and Emancipatory Educationalists. Επιμέλεια: Α. Κόκκος. Routledge (πρώτη έκδοση), Μέγα, Γ. (2011) Κεφάλαιο: Η τέχνη στο σχολικό σύστημα (σελ. 21-70), στο Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη, Εκδόσεις Μεταίχμιο. Μέγα, Γ. (2010) Κεφάλαιο: «Ορατή σκέψη στην εκπαίδευση ενηλίκων: πρόταση μεθοδολογίας», (σελ. 164-179) στο Εκπαίδευση Ενηλίκων: διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές, Επιμέλεια: Δ. Βεργίδης και Α. Κόκκος. Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Το τελευταίο ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη συμβολή της art street στον τρόπο μάθησης και ανάπτυξης της κριτικής σκέψης: Mega, G. (2022) “Το graffiti ως μοχλός κριτικής συνείδησης: μια σύγχρονη εφαρμογή του παιδαγωγικού προγράμματος του Freire” Επιστημονική Εταιρεία για την Εκπαίδευση Ενηλίκων, Εκπαίδευση Ενηλίκων Κρίσιμα ζητήματα Vol.2 (2022) Ιούλιος Δεκέμβριος σελ.66-85.
Εγγραφείτε στο newsletter μας!
Κάντε την εγγραφή σας για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα του συνεδρίου